Bluubb

Hej, öhm,  ♥
Vi är fyra tjejer som har skapat den här bloggen! Vi kommer skriva om lite smått, gott, skoj, typ. allt möjligt. även lite dagboks liknande.
Just nu är det jag Anna Norin som skriver! :D och ja..
Jag är 12 år .
jag bor i en lägenhet i norrtälje.
Jag rider 4-5 dagar i veckan.
öhm.. Jag är tjej?
Just nu äger jag två katter men om några timmar så flyttar dom! :/
Jag har 4 syskon. (2 av dom är halv syskon) som heter Jonna och Thomas.det är mina helsyskon.
Sen så har jag en storebror som heter Johnny från mammas sida och en store syster som heter Evelina från pappas sida!
det var tyå allt om mig!
 
Men vi alla fyra tjejer går i samma skola och är nästan jämt! tyvärr så går Sophi i den andra gruppen...
(vår klass är indelad i 2 grupper)
 
det var allt om mig! :D
(bild på mig)
 
//Anna Norin ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0