?

Hej.... Idag har jag ju varit i skolan som vanligt (nähe) vi (Anna, Rebecka, Iza och jag) spelade in våran reklamfilm idag den blev väll rätt bra. Bara att mobilen lagga upp och så, så vi fick göra om det ett par gånger men vad gör man inte ?! Efter skolan gick jag och Emilia till ÖoB, Coop, Willys, Rusta m.m fast det ända jag köpte var typ snickers och knäckformar. Sen gjorde vi mini muffins dom blev faktiskt fett goda!

Vad vill ni se/läsa?
Jag har inte skrivit så mycket för jag vet inte vad ni vill läsa om? Så jag frågar vad vill ni? Vad tycker ni är roligast?
Videos? Tävlingar? Tips? Hiss o Diss?
Kommentera gärna så jag/vi vet!

Aa det var det. Här kommer även en bild med dagens outfit!

Grön tröja: Marwin står det typ...har ingen aning har fått den...
Tjocktröja: Hollister i New York kosta 600 antar jag...(fått den)
Byxor: Klädettan 100kr på rea

//Angelika :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0