hej

Idag har jag inte gjort mycket pappa hämtade mig hos mamma halv två sen åkte vi till sjukhuset och tog TBE sprutan! :( Aa nu är det över nu behöver jag inte ta den på 3-5 år.  I söndags var jag hos min kusin och kollade på hennes bebis Minna. Hon ör jätte söt! Önskar jag hade en bild men tog ingen.
I går var jag med Matilda. Det var kul! Vi tog några bilder som hon skulle maila till mig men det har hon inte gjort en så jag kan bara visa en bild som hon la upp på insta.
I morgon ska jag gå på stan (Norrtälje) med några kompisar. Jag ska ju inte köpa så mycket dåra efter som jag ska köpa Breaking Dawn part 2 när den kommer ut den 3 Mars om.....4 dagar. Men ska nog köpa någon typ ansikts skrubb av något slag eller mer ansiktsvatten så man blir av med dom här (finnarna) någon gång.
Sen kanske vi gör något spontant som att vi tar en fika eller något vet inte?
Pappa sa även idag att vi ska äta "ute" i morgon om ni fattar vad jag menar. Hoppas på Antep det är så jävla gött men det kostar ju också.
Nu, snart, om en stund ska jag äta pasta. Vilket är gött!
Aa det var väll typ det och nu sitter jag här och lyssnar på musik och så. Här är bilden på mig:
I'm free! Haha lite nördig får man vara!
 
Ses
 
/Angelika :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0