min fina dag!

hejsan!!
idag har jag fått en jätte bra ridtur på den underbaraste ponny i hela världen!!! 
vi red på en äng i djup snö hästarna älskar värkligen djup snö!! :D 
men i slutet så insåg hon att det gick en häst en bitt framför henne och hon gjorde hennes största bocksprång  och sparka backut. och jag flyger av på dom sista sprången och landar i den mjuka snön mm.. haha, iallafall hon rusade fram till min ridlärare som gick med hästen framför och sen va hon underbar igen :D men hon är en sån ponny som måste gå först! de var min lilla dag i stallet :D//sophi 

Kommentarer
Postat av: AW-Fotograf

Tack så jätte mycket :)

2013-02-17 @ 18:04:29
URL: http://megapixeln.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0